Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016









''Σπουδή στην γεωμετρία του σπασμένου γυαλιού και του βιομηχανικού φελιζόλ σε αρνητικά χρωμάτα ή μακέτα μελέτης για κάποιο έργο σε δημόσιο χώρο''

Στην πραγματικότητα ένας λιλιπούτιος χούλιγκαν μπήκε στο στούντιο και έσπασε όλα τα γυαλικά, και ότι είχε συναισθηματική αξία για μένα. 
Ως και το κράνος του γιου του μεγάλου Μανιτού. Είχε για φτερά την βεντάλια που στέγνωνε
 τον ιδρώτα σου, εκείνο το ερωτευμένο καλοκαίρι.
Όταν πήγα να μαζέψω τα σπασμένα τζάμια και να τα πετάξω στα σκουπίδια ο ΝΑR, γνωστός ρακοσυλλέκτης, με συμβούλεψε να προσέξω πως θα τα συσκευάσω όταν τα πετάξω για να μην τραυματιστεί κάποιος συνάδελφος του. Εκτίμησα πολύ αυτή την συναδελφική αλληλεγγύη και αποφάσισα να το κάνω με τον καλλίτερο τρόπο. Πήρα τα φελιζόλ συσκευασίας και άρχισα να τα καρφώνω στις γωνίες των σπασμένων τζαμιών και με τον πιο ανορθόδοξο τρόπο προσπάθησα να στήσω έναν πύργο. Τα φελιζόλ έμοιαζαν να πετούν, οι βιομηχανικές  καμπύλες των φελιζόλ ταίριαξαν στις ευθύες και τις ρωγμές του διάφανου υλικού που λέγετε γυαλί. Το γυαλί σπάει εύκολα μα αν το πατήσεις ξυπόλητος μπορεί εύκολα να σε στείλει στο νοσοκομείο για μερικά ράμματα ή αν είσαι ρακοσυλλέκτης και εργάζεσαι με γυμνά χέρια το ίδιο. Ενώ το ελαφρύ φελιζόλ ακίνδυνο πετάει.
Θα ήθελα πραγματικά να έχω τεράστια κομμάτια φελιζόλ και μεγάλα σπασμένα γυαλιά από τζαμαρίες καταστημάτων του 8 και να τα χτίσω σε κάποιον δημόσιο χώρο. Αλλά αυτό εκτός από άχρηστο θα ήταν και επικίνδυνο. 
Πήρα το τσάι με την φιστικί συσκευασία και τις καραμέλες χωρίς ζάχαρη που σου άρεσαν, άκουσα BRMC και συνέχισα την ζωγραφική.
Ως που θα φτάσει αυτή η βαλίτσα;
Μου λείπει η μου βαλίτσα της γιαγιάς μου, η καφέ. Με τα αγαπημένα μου πουκάμισα και το μαγικό χαλί του Αλαντίν μέσα της.
Έφαγα και την καρυδόπιτα του chino,
''δεν είσαι πρωταγωνιστής '' μου είπε~ και με μια αδέξια κίνηση διέλυσε το γλυπτό μου.
Το έστησα καλλίτερα.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα, ο Θάνος, μου έφερε να ακούσω τον Εγγονόπουλο να διαβάζει Εγγονόπουλο, πιο ροκ απ`τους BRMC αλλά δεν έδωσε σημασία στο γλυπτό μου.
Πλένω τα δόντια μου και η οδοντόβουρτσα πέφτει στην μπουγάδα. 
Για λίγο σε σκέφτηκα.
Το σπασμένο τζάμι κάλυψε την ταγκια του Μize στον κίτρινο τοίχο
 και ο Zie το έτριψε με ένα γυαλόχαρτο για να μην ματώσουν οι ζωντανοί.
Οι καρδιές μας πως θα προστατευτούν όμως απ τα σπασμένα τζάμια